Friday, April 8, 2011

ingat sampai bila-bila ^^

semalam kan mira pergi hospital..mula2 rase macam tak nak pergi sebab mira memang dari kecik tak suke pergi hospital..kalau sakit pun,,umi bawak pergi klinik je....klinik dr.nasir..suke sangat pergi klinik ni dari kecik sampai sekarang hehe :D mira ingat lagi time demam terok kat maktab dulu..time tu..memang tak nak pergi hospital!!tak sukeee!!! X( tapi..di sebabkan dah sakit sangat mira pergi jela..dy check pun gitu2 jek..suhu pun ta terok pun..tapi,,malam tu..badan jadi panas sangat sampai nak jalan pun tak larat..kawan2 cakap mira jalan melayang-layang grrr..-,-' mira berterima kasih sangat dekat fana sebab jaga mira dekat sick bay malam2..time tu ade konsert amal...thanx fana sebab teman kan aku n tak pergi tengok konsert tu..sayang kau sangat2!! dekat sick bay tu macam2 kite bual2 kan sampai tertido heee~ <3 terima kasih jugak dekat fairuz sebab jage n lap kan tangan kite..hehe time tu memang dah tak sedar ape2 dah terbaring jek..sakit nye..TUHAN je yang tahu..hehe malu kat fairuz.. :P thanx jugak dekat aiin sebab tidur dekat bilik mira n bagi pinjam selimut dy dekat mira..tebalnye selimut aiin..hehe pagi esok nye aiin cakap 'aku takot nanti tibe2 badan kau panas,,sebab tu aku tidur dengan kau..hehe' thanx aiin,,aku tahu kau sayanggg aku kan kan..hehe..sayangg aiin!!selain itu..*haha macam karangan dah..haha..thanx jugak kat aiman sebab beli kan panadol n makanan untuk mira,,,ngeee~ hehe tapi,,mira tak makan pun kebab yang aiman bagi tu..sorii tak ade selere time tu..hehe ape la dy ni..orang tengah sakit,,dy bagi kebab =,=' haha . kat ayu dengan syiera thanx a lotz okey..thanx sebab jage aku..thanx dekat ayu sebab bagi aku pinjam kau punye peha untuk aku baring n bawak aku balik ke hostel dari surau tu..hehe*menyusah kan je aku ni..hehe untuk syiqin..thanx bagi pinjam katil kau..haha..sebab bilik kau bawah sekali kan..haha lain la aku kan..bilik aku atas sekali,,kene naik tangga.penat tahu..hee~
thanx jugak dakat budak2 perempuan 404/09 sebab datang tengok mira dekat sick bay waktu lunch n sempat tengok mira tidurr grr..>,<! hehe sayangggg korang sangat2 tau!!




sila LIKE ^^

5 comments:

  1. terharunyee aq..huhu
    rnduu sgt kt ko..aq akn ingt cter ni smpai bile2..ko jge kshtan ko tw..jgn sakit2..
    hope stu ari nnt kte akn jmpe lagi..
    sayanggg ko kuat3!!! ^_^

    ReplyDelete
  2. @MaTa wAngiAN

    hehe..aku pun rindu kau sgt2..kau pun kene jage kshatan kau tau..jangan sakit2..makan ubat tau aiin..
    aku pun arap kite dpt jmpe lagi nt..

    sayanggg kau sngattt2!! ^^

    ReplyDelete
  3. terharu~ bia fairuz tmbh skit
    stu ag yg x ley lupe,,
    ble nk balik bilik dri blik syiqin,
    aini g jln belok kiri nk kuar asrama,,, hehe
    ingt x? hehe
    pape pon,,hope aini sht2 slaloo ;)

    ReplyDelete
  4. @ctfzk
    huishhhh!!! jgn la ckp kat sini..malu malu =.='
    hahhaha...ta sedar okeyy fairuz..hahah lawakkk..kahkah ;D

    ReplyDelete
  5. hahhahaha,,lawak la aini ni,,;)

    ReplyDelete